Perfumy Acqua Di Parma
Perfumy damskie Acqua Di Parma
Perfumy męskie Acqua Di Parma
Perfumy unisex Acqua Di Parma
Dom Acqua Di Parma
Kategorie
Włochy z pewnością kojarzą się z szykiem, dobrym gustem czy
gustownym ubiorem. Acqua di Parma jest marką, która
potwierdza te skojarzenia i niewątpliwie można ją określić mianem
konserwatywnej, niezwykle przywiązanej do tradycji i swoich
początków. Co widać nie tylko w wyglądzie produktów ale również
jakości ich produkcji.
Jest rok 1916 kiedy Carlo Magnani po podróży do kilku epicentrów
kultury tj. Nowego Yorku, Paryża oraz Londynu postanawia stworzyć
własny produkt. Tak w północnych Włoszech w Parmie powstaje
Colonia. Mieszanka już wtedy rysowała się na ponadczasową
prezentując typowy włoski styl gentlemanów.
Acqua di Parma czyli włoska klasyka. Niewątpliwą przewagę zapachu na tle ówczesnych kompozycji konkurencji gwarantował skład oparty na cytrusach, których pozyskiwanie należało do niezwykle trudnych. Jednak zagwarantowało to niebywały sukces. Nadszedł on w Latach pięćdziesiątych za sprawą gwiazd Hollywood, które pojawiły się we Włoszech na zaproszenie słynnych reżyserów.
Frutti d’oro – cytryna, pomarańcza i bergamotka. Czyli włoskie słońce zamknięte w butelce. Dzięki tym składnikom Colonia stała się jednym z tradycyjnych wyrobów luksusowych w kraju.
Jednak Acqua di Parma to nie tylko jeden zapach. Firma produkuje ich wiele, wszystkie z tą samą starannością. Ponadto w ofercie znajdują się świece, ręczniki, szlafroki, zapachy do wnętrz oraz skórzane dodatki.
W roku 1993 marka zyskała ożywczy zastrzyk za sprawą nowych właścicieli Luca di Montezemolo (prezes Ferrari), Diego Della Valle (prezydent Tod's (producent galanterii skórzanej)) oraz Paolo Borgomanero (główny akcjonariusz butików La Perla).
Acqua di Parma czyli włoska klasyka. Niewątpliwą przewagę zapachu na tle ówczesnych kompozycji konkurencji gwarantował skład oparty na cytrusach, których pozyskiwanie należało do niezwykle trudnych. Jednak zagwarantowało to niebywały sukces. Nadszedł on w Latach pięćdziesiątych za sprawą gwiazd Hollywood, które pojawiły się we Włoszech na zaproszenie słynnych reżyserów.
Frutti d’oro – cytryna, pomarańcza i bergamotka. Czyli włoskie słońce zamknięte w butelce. Dzięki tym składnikom Colonia stała się jednym z tradycyjnych wyrobów luksusowych w kraju.
Jednak Acqua di Parma to nie tylko jeden zapach. Firma produkuje ich wiele, wszystkie z tą samą starannością. Ponadto w ofercie znajdują się świece, ręczniki, szlafroki, zapachy do wnętrz oraz skórzane dodatki.
W roku 1993 marka zyskała ożywczy zastrzyk za sprawą nowych właścicieli Luca di Montezemolo (prezes Ferrari), Diego Della Valle (prezydent Tod's (producent galanterii skórzanej)) oraz Paolo Borgomanero (główny akcjonariusz butików La Perla).