Perfumy United Colors of Benetton
O United Colors of Benetton stało się głośno dzięki kampaniom reklamowym, które wstrząsnęły opinią publiczną w latach 80-tych. Treścią kampanii były (i są po dzień dzisiejszy) kolory, w kontekście aktualnych wydarzeń i problemów społecznych. „Komunikaty” reklamowe wysyłane przez Benetton budziły liczne kontrowersje. Niekiedy interpretowano je jako rasistowskie, obrazoburcze, czasem niesmaczne. Ich wymowa była przedmiotem licznych dyskusji i sporów ideowych. Przykładem mogą być tu np. zdjęcia trzech czerwonych serc opisanych „białe – czarne – żółte”, twarze układające się w słowo „AIDS” czy kopulujące konie - biały i czarny.
Początki Benetton sięgają 1965 roku. Założycielem jest rodzina Benetton: Luciano, Giuliana, Gilberto i Carlo. Idea koloru, wyeksponowana przez reklamę zaowocowała globalnym sukcesem. Aktualnie United Colors of Benetton jest obecny w ponad 120 krajach. Głównym produktem jest odzież. W skład grupy Benetton wchodzą marki: Undercolors (bielizna), Sisley, Playlife i Killer Loop. Ciekawy i charakterystyczny styl zawdzięczamy pracy ponad 300 projektantów z całego świata.
Naturalnym uzupełnieniem aktywnego stylu życia lansowanego przez twórców wizerunku marki są perfumy Benetton - stworzone dla osób z temperamentem. Nigdy nie zmyli Cię ten sam kształt flakonów zapachów męskich i damskich. Rozpoznasz je... po kolorze.