Borys
Ulubione produkty
Zakupione w Dolce.pl
Chcę mieć
Uwielbiam
Używam
Nie dla mnie
Napisane opinie
Bardzo udana kompozycja. Jeden z najlepszych świeżaków, jak też udanych pachnideł od Caroliny Herrery. Jego największym minusem jest ogromna popularność. Plusem duża trwałość. Nie narzuca się otoczeniu. Zapach uniwersalny na każdą okazję, głównie na co dzień. Target bardziej na 18-25 lat, niż dla dojrzalszych mężczyzn.
Cytrusowy, lekki, uniwersalny zapach. Sprosta każdej okazji, na co dzień i wieczór. Zapach bezpieczny, dość przyjemny i niedokuczliwy - nie narzuca się otoczeniu. Po autorach kompozycji spodziewałem się jednak czegoś lepszego, przynajmniej małego "wow". Za taką cenę można kupić wiele lepszych zapachów IMO, oczywiście na Dolce.pl. ;)
Zapach lekki, świeży, słodki, uniwersalny, trwały i dość intensywny. Dla mojego powonienia jednak zbyt sztucznym jest zapachem. Raczej dla chłopców i młodych mężczyzn w wieku 16-25 lat. Bardziej na chłodniejszą porą.
Zapach niełatwy w odbiorze, niszowy, bezkompromisowy, nie podążający za mainstreamem, ekstrawagancki, unikalny, wytrawny, mroczny, typowo leśne akcenty.
Bardzo trwały (czuć go do 12 godzin), projekcja dobra, subtelna, pozornie niezauważalna - dla noszącego. EN prawdziwy potencjał ukazuje po około 2 godzinach, gdy świeżość cyprysa ustępuje wetywerii, zapach ewoluuje, robi się wilgotno-ziemisty hmm taki korzenno-ziołowy. Bardzo udany zapach dla indywidualistów i dekadentów ;) Wizerunkowo najbardziej pasuje do Indiany Jonesa. Zdecydowanie na chłodniejszą porę roku, raczej wieczór, wiekowo 25+, nie dla amatorów "świeżaków".
Przereklamowany, a co za tym idzie - wpasowany w masowy gust. Dość znośna kompozycja. Sam zapach męski, nachalny, drapieżny, zmysłowy, otulający, wyjątkowo rozpoznawalny. Wyróżnia się głównie poprzez słodkie nuty zapachowe mandarynki, róży, cynamonu. Idealny dla dojrzałych mężczyzn w średnim wieku, dla tych młodych może wydać się za słodki i zbyt intensywny. Trwałość bardzo dobra i w pełni zadowalająca projekcja. Najlepsze zastosowanie widzę w porze wieczorowej, w klubie, na jesieni, na pewno nie w zamkniętym i nieprzewiewnym biurze, TYM BARDZIEJ w lato w gorące dni. Łatwo nim przedawkować.
Pierwsza poważniejsza woda toaletowa jakiej używałem. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych, klasycznych, ponadczasowych zapachów z lat 90-tych, aromatyczna, wyjątkowo męska mieszanka nut zapachowych, dość intensywna woń. Bardzo podoba się kobietom. Dobrze sprawdzi się przez cały dzień, na mniej oficjalnym ubiorze do pracy czy klubu. Target głównie dla młodych mężczyzn (20-30 lat).
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników według własnych kryteriów.