Perfumeria Dolce.pl
Podyskutujemy?
Napisane opinie
Różnica we flakonie wynika ze zmiany szaty graficznej. Zdjęcie na stronie zostało już zaktualizowane.
Pozdrawiamy,
Dolce.pl.
Aktualnie nie posiadamy wody po goleniu z atomizerem, jak tylko będziemy mieć taką możliwość zamieścimy produkt na naszej stronie.
Produkt na tę chwilę nie jest dostępny. Kiedy powróci do sprzedaży, pojawi się on ponownie na naszej stronie. Proszę zaglądać na stronę Dolce.pl - oferta jest aktualizowana codziennie.
Do MONIKA J.:
Nasza oferta jest aktualizowana codziennie w związku z czym produkty mogą w każdej chwili pojawić się w sklepie.
Wersja Veneta Eau Sensuelle, o której Pani wspominała dotychczas była u nas jedynie w formie testera, jest on obecnie niedostępny, natomiast istnieje możliwość poinformowania o dostępności produktu podając e-mail i określając czas oczekiwania:
http://testery-perfum.pl/bottega-veneta/eau-sensuelle/59542.html
Producenci perfum co jakiś czas przeprowadzają tak zwane reformulacje swoich produktów. Szczególnie zapachów, które są na rynku od wielu lat. Wiąże się to przeważnie ze zmianami szat graficznych opakowania, wyglądu flakonów, ale również zastosowanych składników do produkcji samej kompozycji. Skutkuje to często delikatną zmianą w zapachu oraz jego trwałości i projekcji. Pomimo tego, że na pozór nuty nie zostały zmienione. Taka polityka wśród firm produkujących perfumy jest powszechna, dotyka zarówno marek niszowych jak i mainstreamowych.
Do Agnieszka:
Zamówiony przez Panią puder jest nową edycją transparentnego pudru marki Sensai. Produkt zaprezentowany został w roku 2017r. Poza nowym opakowaniem zmieniła się również gramatura.
Wszystkie produkty sprzedawane przez naszą perfumerię są oryginalne i pełnowartościowe.
Do Miras:
Kiedy tylko produkt pojawi się w naszej ofercie od razu pojawi się na stronie. Prosimy zaglądać na stronę Dolce.pl - oferta jest aktualizowana codziennie.
Do SCOOTER:
Producent twierdzi, że jest to ten sam zapach, a zmianie uległa tylko szata graficzna.
Tommi:
Większość zapachów, które miały swoją premierę kilka, bądź kilkanaście lat temu przechodziły reformulację. Często wiąże się to nie tylko ze zmianą szaty graficznej, ale również z delikatną zmianą samego zapachu.
Tommi:
Tak, zapach przeszedł reformulację. Wcześniej na flakonie było napisane Gucci by Gucci Pour Homme nieco inną czcionką.
Do Ada:
Kiedy produkt powróci do sprzedaży, pojawi się on ponownie na naszej stronie, oferta jest aktualizowana codziennie.
Istnieje możliwość powiadomienia e-mailem o dostępności produktu. Proszę wejść na poniższy link, pod zdjęciem kosmetyku należy wpisać adres e-mail i określić czas oczekiwania.
https://www.dolce.pl/lancome/miracle-forever/1945.php5
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników według własnych kryteriów.