Lancome - 5 również bywa szczęśliwa

Lancome - 5 również bywa szczęśliwa

Dom zapachowy Lancôme został założony przez francuza Armanda Petitjeana w 1935 roku. Jego pięć kompozycji zapachowych zaprezentowanych w tym samym roku na Wystawie Światowej w Brukseli okazało się natychmiastowym sukcesem, były to Tendre Nuit, Bocages, Conquete, Kypre oraz Tropiques.

Wkrótce po tym zaczął produkcję kosmetyków do pielęgnacji. Pierwszy produkt, wielozadaniowy krem ​​naprawczy o nazwie Nutrix, został wprowadzony na rynek w 1936 roku i jest dostępny do dzisiaj. Dwa lata później rozszerzył działalność o kosmetyki kolorowe. W tym różowo-czerwoną szminkę pachnącą różami, która pozostała bestsellerem przez następne 30 lat. Koncern L'Oréal przejął Lancôme w 1964 roku i obecnie jest znany jako jedna z największych na świecie luksusowych firm zajmujących się pielęgnacją skóry.

Założyciel Armand Petitjean zawsze powtarzał, że jego firma nie będzie się reklamowała, co przy niezwykle szybkim rozwoju w latach trzydziestych, mógł uznać za prawdopodobne. Jednak z biegiem lat sytuacja się zmieniła i firma markowała swoje produkty twarzami znanych celebrytek od lat osiemdziesiątych. Isabella Rossellini od roku 1982 przez 14 lat była wyłączną modelką prezentującą produkty marki. Podobną umowę miała Marie Gillian. Na billboardach przez lata można było również ujrzeć Kate Winslet, Penélope Cruz a ostatnio Emmę Watson.

Lancome - 5 również bywa szczęśliwa

Kluczowe dla marki kompozycje to m.in.:

  • Trésor (Sophia Grosjman, 1990) – zapach reklamowany przez Isabellę Rosselini, Kate Winslet oraz Penelope Cruz
  • Poeme (Jacques Cavallier, 1995) – zapach reklamowany przez Juliette Binoche
  • Miracle (Harry Fremont, Alberto Morillas, 2000) – zapach reklamowany przez Umę Thurman
  • Hypnose (Annick Menardo, Thierry Wasser, 2005) – zapach reklamowany przez Darię Werbowy
  • Magnifique (Olivier Cresp, Jacques Cavallier, 2009) – zapach reklamowany przez Anne Hathaway
  • La Vie Est Belle (Olivier Polge, Dominique Ropion, Anne Flipo, 2012) – zapach reklamowany przez Julię Roberts

Wtorek, 9 kwietnia 2019

Ocena artykułu:

Ilość ocen: 1, średnia 5.

Zaloguj się, aby ocenić.

Napisz pierwszy komentarz!

  • Baw się i pisz, co myślisz!

    Komentarze pomagają nam tworzyć bardziej interesujące treści. Dzięki nim wiemy, na co mamy zwrócić większą uwagę.

Napisz komentarz

Chcesz zarezerwować pseudonim i mieć awatar?
Utwórz profil publiczny Dolce.pl!

Mogą Cię zainteresować

CHANEL Chance Eau Tendre Eau de Parfume - po prostu szczęście!

Nowy członek rodziny Chanel na rynku pojawił się w styczniu, aby wlać w nasze serca nieskrępowaną wiosnę. CHANEL Chance Eau Tendre Eau de Parfume to nowa interpretacja klasyka uwielbianego przez wszystkie kobiety na świecie aromatu CHANEL Chance Eau Tendre.

Acqua di Parma czyli włoska klasyka

Włochy z pewnością kojarzą się z szykiem, dobrym gustem czy gustownym ubiorem. Acqua di Parma jest marką, która potwierdza te skojarzenia i niewątpliwie można ją określić mianem konserwatywnej, niezwykle przywiązanej do tradycji i swoich początków. Co widać nie tylko w wyglądzie produktów ale również jakości ich produkcji.