Guess Dare for Men
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Dare for Men
Perfumy męskie Guess | |
Kategoria | Męskie dezodoranty w sprayu |
Marka | Guess |
Linia | Dare for Men |
Premiera | 2016 |
Pojemność | 150 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: bergamota, biały pieprz, jagody jałowca.
Nuty serca: geranium, drewno kaszmirowe, jaśmin.
Baza: piżmo, paczula, cedr.
Guess Dare for Men - drzewno-korzenna kompozycja dla
mężczyzn. Zapach zaprezentowany w roku 2016 po sukcesie damskiej
wersji Guess Dare. Kompozycja dla mężczyzn odważnych
dążących do wolności i indywidualizmu. Odnajdziemy tu nuty
bergamoty, białego pieprzu i jagód jałowca, w sercu geranium,
drewno kaszmirowe oraz jaśmin, zamknięte w bazie piżmem, paczulą i cedrem. Doskonały zapach aby dać o sobie znać. zaprezentowany we
flakonie, który ma charakterystyczne akcenty, wypustki pokazujące
siłę, które znane są z damskiej wersji flakonu.
EAN/UPC: 3614220834016
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.