Salvatore Ferragamo Red Leather
Adres e-mail podany przy korzystaniu z funkcji powiadamiania będzie użyty wyłącznie do wysłania powiadomienia. Po wysyłce powiadomienia lub upływie terminu wspomniany adres e-mail zostanie usunięty z bazy.
Jeśli produkt jest wciąż produkowany i będzie dostępny, powróci do oferty Dolce.pl. Witryna Dolce.pl jest aktualizowana codziennie.
Leather
Perfumy męskie Salvatore Ferragamo | |
Kategoria | Męskie wody perfumowane |
Marka | Salvatore Ferragamo |
Linia | Leather |
Premiera | 2024 |
Pojemność | 50 ml |
Nuty zapachowe
Nuty głowy: bergamotka, imbir, mandarynka.
Nuty serca: rozmaryn, irys, jaśmin.
Baza: skóra, drewno sandałowe, wetyweria.
Zapach Salvatore Ferragamo Red Leather otwiera się dynamiczną mieszanką cytrusowej bergamotki, pikantnego imbiru i soczystej mandarynki, tworząc świeży, energetyzujący wstęp o nieco korzennym zabarwieniu. W sercu dominuje aromatyczny rozmaryn, połączony z elegancją irysa oraz delikatnością jaśminu, co nadaje kompozycji wyrafinowaną złożoność. Baza zapachu jest głęboka i zmysłowa, z nutami skóry, które nadają mu charakteru, połączonymi z ciepłym, kremowym drewnem sandałowym i ziemistą wetywerią. To wyrafinowany i męski zapach, łączący świeżość z ciepłem i tajemniczością, doskonały na każdą porę dnia.
EAN/UPC: 8052464896011
Termin wysyłki liczony jest od chwili potwierdzenia zamówienia w przypadku zamówień pobraniowych. W przypadku zamówień opłacanych przelewem lub kartą, termin realizacji liczony jest od zaksięgowania wpłaty. W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji może ulec wydłużeniu.
Zdjęcia produktów prosimy traktować jako poglądowe. Mogą występować rozbieżności, np. ze względu na różnice pojemności czy modyfikacje produktu przez producenta.
Napisz pierwszą opinię!
Twoja opinia
- Baw się i pisz, co myślisz!
Opinie pomagają konsumentom, ułatwiając wybór dobrego produktu. Ważne są też opinie krytyczne, bo dzięki którym unikniemy kupna bubla.
Firma NANOSOFT nie odpowiada za treści wprowadzane przez użytkowników witryny Dolce.pl.
Firma NANOSOFT zastrzega sobie prawo do niepublikowania treści wprowadzanych przez użytkowników wg własnych kryteriów.